Ieder project dat wij mogen realiseren is maatwerk. Daarom begint iedere offerte ook altijd met een vrijblijvende afspraak!
De configuratie van een geluidinstallatie voor een bedrijfspand of bedrijfshal begint altijd met het belangrijkste uitgangspunt:
- Hoeveel luisterplekken zijn er?
- Hoeveel geluid komt er van machine's en dergelijke?
- Welke speaker (geluidskwaliteit) is gewenst?
- Hoe kunnen de speakers gemonteerd worden?
- Moet overal hetzelde te horen zijn, of zijn er meerdere audiozones?
- Dienen de speakers voor de verschillende ruimtes in volume te sturen zijn?
Op basis van die gegevens weten we welk vermogen (wattage) er nodig is voor de samenstelling.
Dan volgt een inventarisatie van de gewenste audiobron(nen)
- Achtergrondmuziek.
- Pauze- en/of andere alarmeringen.
- (Draadloze) Microfoon.
- Omroepmicrofoon.
- Koppeling met brandmeldinstallatie/brandmeldcentrale.
Als dat allemaal bekend is maken wij een plan. Zo'n plan omvat niet alleen een uitgebreide offerte met alle materialen maar vaak ook een rapport waarin zichtbaar wordt hoe het geluid zich in de ruimte gaat gedragen (mits er tekeningen beschikbaar zijn).
Wij komen heel graag, geheel vrijblijvend, bij u langs voor een kennismaking en om de mogelijkheden voor een centraal gestuurde geluidsinstallatie te bespreken.